NM silver

Det har både gått skitdåligt och skitbra idag.
Banan bestod av 12 hinder, 16 språng och en vattengrav var oxå med.
Jag var väldigt taggad och inställd på att gå nolla, och det gäller att hålla sig mitt emellan och inte falla över på den sidan då man är FÖR taggad. Jag föll över.
Första delen av banan var bra, tills jag kom till vattnet och Gulis fokuserade på fel, och där ett tramp. Så onödigt men fortsatte banan till och kom till sista linjen. Jag fick inte henne o lyssna till hjälperna och hon rev in i kombinationen och sprang mot sista och den trilla med. 12 fel och en dålig runda.
Jag var så besviken. Men Gulis känner hur jag är så mycket..

Andra rundan var samma bana, och att gå ut från underläge känns ju sådär.. Men nu gick allt så mycket bättre. Vi var med varandra mer och levererade.
Felfria!

Laget kom till omhoppning och tog silver.

20130628-115142.jpg

20130628-115157.jpg

4 reaktioner på ”NM silver

  1. Det går alltid upp och ner i denna sporten.. Härligt att ni satte andra rundan så himla bra, du få se den första klassen som en lärdomsklass, tog åt dig det som gick mindre bra och så förbättrade du det till andra klassen, precis så det ska vara!! 😀 Härligt tjejen!! :D:D Kör hårt imon allihopa!

Lämna en kommentar