Måndag den tredje augusti

Hej! Äntligen fick vi se solen och äntligen uppleva lite sommar igen. Man ska inte vara negativ men mår man inte bättre i sol? Det tror jag 😀  Dagen igår var jätterolig. Mina hästar fick alla en välförtjänad vilodag. På kvällen var jag och några vänner inne i Göteborg. Jättemysigt 🙂 Dagen idag har flutit på bra! Började med att vi körde hem Molly till Stenungsund och sedan var det hem igen och fixa i stallet. Mamma åkte iväg och handlade träpellets samtidigt som jag tog hand om Tulle och Zirre som båda fick kiropraktor idag! Båda tyckte det var såå skönt när allt släppte! 😀 Skönt för dem.. Efter dem två så gjorde jag i ordning Quick och började rida fram henne i paddocken. Hon är ju lite sen i utbildningen och tycker vissa saker ibland är lite läskiga, så då tänkte vi att vi skulle träna på det idag. Hon var såå duktig! Vi hoppade vattenmatta, grindar i olika färger och former och olika slags hinder. Inga konstigheter. Så fin var hon, kul! 😀 Just nu väntar jag på tåget. Ska träffa lite vänner idag igen. Man vill ju verkligen passa på när man får dessa underbara sommarkvällar! 🙂 Ha en fin kväll alla!

   
   

En reaktion på ”Måndag den tredje augusti

  1. I have Connemara performance ponies and nice all rounders for sale. Please make contact via my email address below. A recent Connemara I bought and trained competed in the RDS 2015. I also have supplied ponies to Sweden for competing in Swedish Masters this year.

Lämna en kommentar